czwartek, 9 października 2014

Zamek w Pułtusku i klasztor pasjonistów w Przasnyszu

09.10.2014, 247km

          Niedawno odnalazłem swoje stare zdjęcie ze szkolnej wycieczki do pewnego zamku. Zdjęcie było zrobione w 1995 roku gdy byłem w pierwszej klasie podstawówki. Pamiętam ten wyjazd ale za cholerę nie mogłem sobie przypomnieć, gdzie był ten zamek. Aż przypadkowo wpadłem w necie na jego zdjęcia. Od razu skojarzyłem. To był zamek w Pułtusku. Obrałem sobie więc za cel wjechać na niego motocyklem i zrobić sobie zdjęcie w tym samym miejscu, w którym było zrobione 19 lat temu.





Klasztor pasjonistów w Przasnyszu. Z daleka wygląda fajnie, choć na tyle ile się o nim mówi, liczyłem na coś lepszego.


Porzucona lokomotywa.



I zameczek w Pułtusku.

Sam zamek wcale się nie zmienił.

Rynek i wieża też. Mając 7 lat jadłem tutaj lody. ;)


Zmieniła się tylko przystań. Kiedyś pod zamkiem cumowały wielkie gondole którymi można było popływać po rzece a na polanie było ognisko i pozadaszane ławki. Teraz jest port w remoncie z kilkoma jachtami i restauracja. Jednak coś się zmienia.

Oto zdjęcie, o którym mówiłem. Ja wraz z moim ówcześnie najlepszym kumplem i panią przewodniczką.