środa, 2 lipca 2014

Zamki, ruiny i stare lokomotywy

02.07.2014, 396km

          Świetny, jednodniowy wyjazd motocyklem w kierunku Mławy i Działdowa. Kilka zamków, porzucone stare wagony i lokomotywy oraz świetny zachód słońca, który towarzyszył mi przez całą drogę powrotną.


Syberia na Romecie? Pikuś..




Ruiny pałacu w Szreńsku.

Zamek w Działdowie. Krzyżacki.



Skrzynie pełne skarbów czekają.

Druga połowa zamku przebudowana na Urząd Miasta. Otynkowana elewacja na bazie ceglanego zamku? ble.. Konflikt stylów i epok..



A tutaj już zamek w Nidzicy. Chyba jeden z ładniejszych, pozostawionych w tych okolicach przez Krzyżaków.



Ciekaw jestem jak wygląda z daleka zimą, gdy na drzewach nie ma liści.



Deszcz ze słońca.





Przyjechałem do Mławy. Obok miasta jest linia bunkrów z czasów bitwy pod Mławą.

..a z drugiej strony miasta porzucone garaże z wagonami i starymi lokomotywami.



To był chyba jakiś punkt napraw bo kilka lokomotyw stoi na kanałach.



Zamek w Ciechanowie! To ten jest na butelce Ciechana. ;)



Zaczęło się robić ciemno więc ostatni punkt wycieczki. Diabelski pałacyk Krasińskich w Opinogórze Górnej. Ciekaw jestem, jak wygląda nocą..

Muzeum Romantyzmu. Dla samotnego jeźdźca, o tej porze zamknięte.

Powrót do domu. Takie niebo miałem przez 80km.