niedziela, 23 listopada 2014

Opuszczone obiekty wojskowe

23.11.2014, 96km

          Objechałem dzisiaj kilka obiektów wojskowych na wschodniej stronie Warszawy, głównie w okolicach AON, czyli Akademii Obrony Narodowej. Taki mały wyjeździk, akurat na dobre zamknięcie sezonu.



Pierwszym punktem są bunkry ćwiczebne pod Warszawskim Rembertowem.




Na ten budynek miałem ochotę. Ale mocno ogrodzony a na ścianach kamery i czujki więc lypa.

A to już jest teren Akademii Obrony Narodowej. Szczerze mówiąc, nigdy tutaj jeszcze nie byłem. Teren jest rozległy, można wszędzie jeździć motocyklem. Tzn wszędzie, gdzie można. ;) Oczywiście nie mogło zabraknąć T34 jako symbolu polskiego uzbrojenia.

T-55



A to są budynki na tyłach całego terenu. Nie wiem jaka była dokładnie ich funkcja ale po porozrzucanych tablicach domyślam się, że był to jakiś obiekt szkoleniowy.




Miałem taki kiedyś! Identyczny! Gwoździe z podłogi wyciągał.





Tego drzewka raczej tu nie było, gdy jeździły tędy ciuchcie.

Ostatni punkt wycieczki to dawna baza rakietowa w Kątach Goździejewskich za Okuniewem. 


Czytałem w necie, że miejsce ciekawe ale okazuje się, że teren zamknięty, psy hałasują, po chwili cieć się zjawia. A szkoda bo już zza ogrodzenia widać, że teren porzucony i nikogo poza ochroniarzem nie ma.