sobota, 15 czerwca 2013

MZ-Klub na Szlaku Piastowskim

15.06.2013, 532km

          Cały rajd trwał 3 dni, niestety wolny dzień miałem tylko jeden. Z domu wyjechałem o 5 rano. Na miejscu spotkania pod Mysią Wieżą w Kruszwicy byłem o 8. Tam przyjechała dobrze znana mi ekipa.



Na miejsce przyjechałem o czasie, reszta grupy miała dwugodzinną obsuwę.. a to ktoś kapcia złapał, a to innemu wachy zabrakło.. problemy dnia codziennego. ;)


Widok z Mysiej Wieży.









Stare, drewniane tężnie solankowe w Ciechocinku. Jedne z największych w Polsce. Ściekająca woda faktycznie słona. Jod unosi się w powietrzu.



Rynek w Toruniu. Spotkaliśmy na nim MZ'ciarza z Niemiec na MZ Silver Star. Jeździ po Polsce od kilku dni, teraz chce jechać na mazury.


Dziadek już leciwy. ;)


Toruń




Krzywa wieża w Toruniu.

Mina morska.



I powrót do domu, póki widno. Ekstra spędzony dzień.