Historia przeglądów i napraw Rometa K-125

[km]            Co zrobiłem
   537 - Przegląd gwarancyjny
   584 - Naciągnąłem łańcuch
1'928 - Naciągnąłem łańcuch
                 - Wymieniłem olej w silniku 20W40 Selektol
                 - Wymontowałem wyłącznik zapłonu ze stopki bocznej
2'773 - Naciągnąłem łańcuch
3'831 - Wymieniłem olej w silniku Platinum Moto 4T 10W/50 (syntetyk)
6'190 - Naciągnąłem łańcuch
6'438 - Wymieniłem olej silnikowy Platinum Moto 4T 10W/50 (syntetyk)
7'193 - Wymieniłem świecę zapłonową NGK DPR8EA-9 (oryginalna padła)
7'686 - Wymieniłem pęknięty korek filtra oleju (pękł przy dokręcaniu)
7'747 - Naciągnąłem łańcuch
8'095 - Wymieniłem olej silnikowy Platinum Moto 4T 10W/50 (syntetyk)
                 - Wymieniłem przedni czujnik stopu (rozsypał się i robił zwarcie)
8'106 - Ustawiłem luzy zaworowe (wydechowy miał 0,08 a ssący 0,13)
                 - Wyczyściłem filtr powietrza
                 - Wzmocniłem bagażnik, wbijając stalowe pręty
                 - Zamontowałem filtr paliwa
10'016 - Naciągnąłem łańcuch
11'046 - Wymieniłem olej silnikowy Platinum Moto 4T 10W/50 (syntetyk)
12'936 - Naciągnąłem łańcuch
                 - Ustawiłem tylny hamulec
13'755 - Wymieniłem szpilki mocujące wydech na śruby (szpilki popękały od temperatury)
13'902 - Wymieniłem żarówkę reflektora (przepaliło się włókno krótkich)
14'199 - Wymieniłem olej silnikowy Platinum Moto 4T 10W/50 (syntetyk)
15'492 - Naciągnąłem łańcuch
                 - Ustawiłem tylny hamulec
16'740 - Dokręciłem tylną zębatkę, która się odkręciła
                 - Wyczyściłem filtr powietrza
                 - Wymieniłem olej silnikowy Platinum Moto 4T 10W/50 (syntetyk)
18'027 - Ustawiłem luzy zaworowe (wydechowy miał 0,10 a ssący 0,13)
18'868 - Naciągnąłem łańcuch
19'226 - Wymieniłem żarówkę reflektora (przepaliło się włókno krótkich)
19'688 - Ustawiłem tylny hamulec
                 - Wyczyściłem filtr powietrza
                 - Wyczyściłem gaźnik
19'961 - Wymieniłem olej silnikowy Platinum Moto 4T 10W/50 (syntetyk)
20'479 - Wyczyściłem zacisk hamulcowy, pompę i wymieniłem płyn hamulcowy
20'685 - Naciągnąłem łańcuch
20'812 - Wymieniłem tylny czujnik stopu (stary się rozsypał)
22'758 - Wymieniłem żarówkę reflektora (przepaliło się włókno krótkich)
23'392 - Naciągnąłem łańcuch
23'437 - Wymieniłem olej silnikowy Platinum Moto 4T 10W/50 (syntetyk)
                 - Wymieniłem żarówkę podświetlenia obrotomierza
23'783 - Dokręciłem tylną zębatkę, która się odkręciła
                 - Wymieniłem olej w przednim zawieszeniu Castrol 10W
24'175 - Naciągnąłem łańcuch
                 - Ustawiłem luzy zaworowe
24'674 - Pospawałem bagażnik (przełamał się na pół) i prawe mocowanie siedzenia (pękło na                                     fabrycznym spawie)
24'939 - Wymieniłem układ napędowy Regina
24'984 - Ustawiłem tylny hamulec
                 - Wymieniłem przewód paliwowy
25'100 - Wymieniłem żarówkę przedniej lampy (przepaliły się oba włókna)
25'517 - Naciągnąłem łańcuch
                 - Wyczyściłem filtr powietrza
25'849 - Wymieniłem olej silnikowy Motul 5000, 10W40 (półsyntetyk)
                 - Wymieniłem żarówkę kierunkowskazu
26'711 - Naciągnąłem łańcuch
                 - Zmieniłem mocowanie osłony akumulatora (fabryczne "wtyki" popękały)
26'738 - Wymieniłem seger dźwigni zmiany biegów (poprzedni zgubiłem podczas jazdy)
27'109 - Naciągnąłem łańcuch
27'516 - Naciągnąłem łańcuch
                 - Ustawiłem tylny hamulec
27'776 - Przerobiłem instalację elektryczną (pojawiły się błędy prawdopodobnie w skutek zalania wodą)
28'299 - Naciągnąłem łańcuch
28'659 - Wymieniłem olej silnikowy Motul 5000, 10W40 (półsyntetyk)
29'090 - Naciągnąłem łańcuch
                 - Wymieniłem tylną dętkę (zawór zardzewiał)
                 - Wymieniłem tylną oponę Michelin 16/3,25 (rocznik 1995, w oryginalnej wyszły druty)
29'164 - Wymieniłem linkę prędkościomierza (stara się ukręciła)
29'667 - Naciągnąłem łańcuch
                 - Ustawiłem tylny hamulec
30'086 - Wymieniłem żarówkę tylnej lampy (odkręcił się klosz i gdzieś ją zgubiłem)
30'619 - Wymieniłem żarówkę przedniej lampy (przepaliło się włókno krótkich)
31'312 - Czyszczenie łańcucha
                 - Czyszczenie odśrodkowego filtra oleju
                 - Naciąg łańcucha
                 - Nowa dźwignia hamulca tylnego
                 - Nowa dźwignia zmiany biegów (poprzednia miała już mega luzy)
                 - Nowa głowica (kompletna, z zaworami, sprężynami, dźwigienkami)
                 - Nowa lampa tylna (w poprzedniej urwany kabel i odklejony cokół od obudowy)
                 - Nowa świeca zapłonowa (NGK D8EA)
                 - Nowe kierunkowskazy (w poprzednich guma poparciała i dostawały wibracji)
                 - Nowe przednie zawieszenie (kompletne lagi z goleniami)
                 - Nowe sprzęgło (kompletne)
                 - Nowe szczęki hamulcowe
                 - Nowe szpilki mocujące tłumik do kolektora (te podobno już żaroodporne)
                 - Nowy filtr powietrza
                 - Nowy gaźnik
                 - Nowy prawy "boczek" (w poprzednim pękł ten "wtyk")
                 - Nowy tłumik (poprzedni strasznie brzęczał i był nieszczelny)
                 - Nowy tylny czujnik stopu
                 - Nowy zabierak tylnego koła
                 - Wymiana oleju silnikowego (Liqui Moly 20W50, półsyntetyk)
                 - Wymiana płynu hamulcowego
                    * podziękowania dla serwisu w Podgrodziu
31'542 - Nowa instalacja elektryczna (poprzednia się spaliła)
                 - Nowa stacyjka (poprzednia się spaliła)
                 - Nowy czujnik tylny stopu
                 - Nowy przełącznik zapłonu z przewodami (poprzednie były popalone)
                    * podziękowania dla serwisu w Zagórzu
32'333 - Wymieniłem spinkę łańcucha (poprzednia się zerwała)
33'151 - Wymieniłem olej silnikowy Platinum Moto 4T 10W40 (półsyntetyk)
35'359 - Naciągnąłem łańcuch
                 - Ustawiłem tylny hamulec
36'086 - Wymieniłem olej silnikowy Platinum Moto 4T 10W40 (półsyntetyk)
36'807 - Wymieniłem żarówkę tylnej lampy (przepaliło się włókno pozycyjnych)
37'646 - Naciągnąłem łańcuch (bo spadł)
                 - Ustawiłem tylny hamulec
39'080 - Naciągnąłem łańcuch
                 - Wymieniłem olej silnikowy Platinum Moto 4T 10W40 (półsyntetyk)
39'424 - Wymieniłem żarówkę tylnej lampy (przepaliło się włókno pozycyjnych)
40'501 - Naciągnąłem łańcuch
40'965 - Wymieniłem żarówkę przedniej lampy (przepaliło się włókno krótkich)
41'520 - Naciągnąłem łańcuch
42'069 - Wymieniłem olej silnikowy Platinum Moto 4T 10W40 (półsyntetyk)
43'423 - Naciągnąłem łańcuch
43'433 - Wymieniłem układ napędowy
                 - Wyciąłem 4 ogniwa z łańcucha (był za długi)
                 - Ustawiłem luzy zaworowe (przy dokręcaniu pękła śruba regulacji)
43'450 - Wyczyściłem filtr powietrza
43'481 - Spiąłem łańcuch drugą spinką, bo się zerwał
43'965 - Naciągnąłem łańcuch
44'708 - Ustawiłem tylny hamulec
45'198 - Wymieniłem olej silnikowy Motul 5000, 10W40 (półsyntetyk)
45'562 - Naciągnąłem łańcuch (bo spadł)
46'697 - Wymieniłem żarówkę przedniej lampy (przepaliło się włókno krótkich)
                 - Naciągnąłem łańcuch
47'155 - Wymieniłem żarówkę przedniej lampy (przepaliły się oba włókna)
48'124 - Naciągnąłem łańcuch
                 - Wymieniłem olej silnikowy Motul 5000, 10W40 (półsyntetyk)
                 - Wyczyściłem filtr powietrza
                 - Ustawiłem tylny hamulec
48'729 - Wyłamała się płytka z regulatorem napięcia
49'057 - Naciągnąłem łańcuch
49'229 - Wymieniłem pękniętą śrubę regulacji zaworów
                 - Ustawiłem luzy zaworowe
                 - Wymieniłem tylną oponę 110/90
                 - Wymieniłem tylną dętkę (zawór przepuszczał)
                 - Ustawiłem tylny hamulec
                 - Naciągnąłem łańcuch
                 - Wymieniłem olej w przednim zawieszeniu Amortyzol 15W
                 - Wymieniłem świecę zapłonową NGK D8EA
                 - Dokręciłem szpilki wydechu, które się odkręciły
49'447 - Wstawiłem akumulator od Z125
49'806 - Wyciąłem 4 ogniwa z łańcucha (był za długi)
                 - Wymieniłem płyn hamulcowy
                 - Wkręciłem śrubę klamki sprzęgła (poprzednią dawno już zgubiłem)
                 - Zmniejszyłem luz na lince sprzęgła
                 - Zmniejszyłem luz na lince gazu
                 - Wstawiłem tuleję na dźwignię zmiany biegów (miała spore luzy)
50'080 - Wymieniłem żarówkę przedniej lampy na żarówkę o zwiększonej odporności na wstrząsy                             (przepaliło się włókno krótkich)
50'339 - Wymieniłem linkę obrotomierza (stara się ukręciła)
                 - Naciągnąłem łańcuch
50'915 - Wymieniłem łańcuch (był w tragicznym stanie)
                 - Dokręciłem tylną zębatkę (odkręciła się)
51'819 - Naciągnąłem łańcuch
51'988 - Wyciąłem 4 ogniwa z łańcucha (był za długi)
52'174 - Wymieniłem olej silnikowy Platinum moto 4T (półsyntetyk)
                 - Ustawiłem tylny hamulec
52'656 - Naciągnąłem łańcuch
54'209 - Naciągnąłem łańcuch
55'402 - Dokręciłem tylną zębatkę (odkręciła się)
56'132 - Wymieniłem olej silnikowy Platinum moto 4T (półsyntetyk)
57'269 - Puścił na lucie kabel tylnej pozycji w lampie i zrobił zwarcie
                 - Przepaliła się żarówka tylnej pozycji
58'545 - Naciągnąłem łańcuch
60'139 - Wymieniłem olej silnikowy Platinum moto 4T (półsyntetyk)
60'358 - Ustawiłem tylny hamulec (obróciłem dźwignię na wieloklinie)
63'240 - Skasowałem luz na główce ramy
63'506 - Naciągnąłem łańcuch
63'544 - Wymieniłem przednią dętkę (zawór przerdzewiał)
63'577 - Naprawiłem tylną lampę, która robiła zwarcie
63'892 - Przerobiłem kanapę, bo się ubiła i była zbyt twarda
64'047 - Wymieniłem olej silnikowy Motul 5000, 10W40 (półsyntetyk)
                 - Wyczyściłem filtr powietrza
                 - Zszyłem filtr powietrza
64'144 - Wymieniłem żarówkę przedniej pozycji
                 - Wzmocniłem mocowanie przedniej lampy
64'201 - Przykręciłem tylną zębatkę na Prolok
64'492 - Rozsypała się skrzynia biegów.